1 października 2022

Dieta na masę dla 80 kg

Dieta na masę dla osoby ważącej 80 kg może być różna u każdego ze względu na takie czynniki jak płeć oraz tryb życia. Dieta ta powinna być tylko przykładem tego, jak taki sposób odżywiania powinien wyglądać u osoby o takich parametrach wagi. Każdy organizm jest inny więc u jednej osoby taka dieta zadziała szybko a u drugiej osoby nie będzie tak szybko widać pierwszych efektów. Kaloryczności może wynosić 3440 kcal. Jest to ustalona kaloryczność, aby nabierać masę mięśniową. Pierwszym posiłkiem mogą być płatki owsiane; 120 gram oraz 3 jajka. Drugi posiłek to ryż paraboliczny, filet z piersi kurczaka, oliwa z oliwek, oraz sałatka warzywna. Trzeci posiłek to ziemniaki gotowane; 350 gram, schab wieprzowy; 120 gram oraz sałatka warzywna. Dodatkowo pomiędzy posiłkami należy pamiętać o spożyciu gainera dwa razy po 45 gram. Jeśli nabierzemy masę to oznacza to, że pula kaloryczności została odpowiednio dobrana do naszego organizmu. Jednak należy pamiętać, żeby nie przybierać na wadze szybciej niż 0, 8 kg na tydzień.